Innowacyjny system rezerwacyjny

System rezerwacji online został stworzony po to aby ułatwić proces rezerwacji i obsługi rezerwacji apartamentów. Poniżej znajduje się wyczerpujący opis najważniejszych funkcjonalności, które ułatwią pracę w branży.

System rezerwacji online kierowany jest zarówno do właścicieli choćby jednego apartamentu jak i do właściciela portalu pośredniczącego rezerwację apartamentów, który zrzesza nawet kilkaset apartamentów w swojej bazie danych.

NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJONALNOŚCI

Prezentacja apartamentu

Strona główna

Miejsce najczęściej wyświetlane przez turystę. Tutaj znajdują się najbardziej promowane apartamenty, lista aktualności, menu nawigacyjne, mapa lokalizacji apartamentów, itp… Ciekawostką jest fakt, że na dole głównej strony znajdują się wszystkie apartamenty z bazy wyświetlane losowo.

Rozbudowana karta apartementu

Najważniejszy element strony pod względem sprzedażowym. Wiedząc o tym, stworzyliśmy możliwość wyczerpującego skomponowania karty apartamentu. Wszystkie informacje jakie turysta chce uzyskać o apartamencie znajdzie właśnie w tym miejscu.

Zaawansowana wyszukiwarka apartamentów

Klient ostateczny ma możliwość skorzystania z zaawansowanej wyszukiwarki, która na podstawie wpisanych danych wyświetli apartamenty spełniające kryteria wyszukiwania oraz wyświetli cenę wynajmu zgodnie z zaznaczonymi opcjami pobytu.

Automatyczna lokalizacja na mapie

W trakcie wprowadzania apartamentu do bazy danych, należy podać jego dokładny adres. Dzięki temu zostanie on umieszczony automatycznie na mapie Google, automatycznie wyświetlą się odległości do najpopularniejszych miejsc w mieście oraz inne apartamenty znajdujące się w budynku lub najbliższym sąsiedztwie.

Zarządzanie apartamentami

Zaawansowany panel zarządzania ceną

Cena - strategiczny czynnik rezerwacji. Wiemy jak ważne dla właściciela jest ustawienie optymalnej polityki cenowej, która powinna być na poziomie zadowalającym i turystę i właściciela apartamentu. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom, przygotowaliśmy zaawansowany panel ustalania cen w zależności od wielu zmiennych.

Interaktywny kalendarz dostępności

Kolorowy, rozłożysty i czytelny kalendarz to bardzo ważne narzędzie. Dzięki zastosowanym kolorom w zależności od rodzaju rezerwacji, właściciel apartamentu doskonale widzi wolny czas apartamentu i inne ważne dla niego informacje.

Panel moderowania treścią

Portal rezerwacyjny to nie tylko panel rezerwacji. Panel moderatora umożliwia dodawanie, edycję i kasowanie dowolnej liczby podstron dynamicznych. Edycja odbywa się na zasadzie WYSWIG, to znaczy zasada edycji tekstu nie różni się graficznie od programu MS WORD.

3 panele użytkownika

System rezerwacji zawiera w sobie 3 panele administracyjno-moderacyjne. Pierwszy panel to ten zarządzany przez turystę, drugi to panel zarządzany przez właściciela apartamentu. Trzeci panel jest natomiast zarządzany przez administratora portalu.

Wsparcie sprzedaży

Możliwość prowadzenia kampani marketingowych

Umieszczenie apartamentu w odpowiednim miejscu na stronie głównej portalu ma bardzo ważne znaczenie w momencie impulsywnego wyboru przez klienta. Stworzyliśmy miejsca na stronie głównej, które można zarezerwować do promocji apartamentu.

Panel kodów rabatowych

Jednym z narzędzi przyciągających klientów jest program kart rabatowych. System zarządzania rezerwacjami apartamentów wyposażony jest w panel generowania i zarządzania kodami rabatowymi, które po wprowadzeniu w trakcie rezerwacji obniżają cenę pobytu o wyznaczony procent.

Newsletter

Kontakt z klientem jest bardzo ważny. Jednym z kontaktów jest właśnie e-mail. Każdy operator systemu ma możliwość wysyłania spersonalizowanych wiadomości do użytkowników, którzy zapisali się do newslettera lub dokonali rezerwacji online.

Sprzedaż usług dodatkowych

Nasz system daje możliwość obudowania usług wynajmu apartamentu, usługami, którymi mogą być zainteresowani klienci. Wynajem roweru, mobilnego internetu, załadowanie lodówki polskim jedzeniem, romantyczny wystrój pokoju, butelka markowego alkoholu w pokoju i wiele wiele innych możliwości zarobku.

  • Możemy zwiększyć obrót i zyski na każdej rezerwacji dzięki sprzedaży usług dodatkowych takich jak transfer czy wycieczki. Wszystko online


  • 2 Możemy zwiększyć obrót i zyski na każdej rezerwacji dzięki sprzedaży usług dodatkowych takich jak transfer czy wycieczki. Wszystko online